sanningar

Jag faller för killar som är lite classy aktig.. Svårt och förklara men det är nog det jag älskar med killar. Lite badboything är också sött fast i prefer class :-)

Spelar ingen roll vilken tid jag sover, kl 3 på natten eller så, så vaknar jag alltid automatiskt innan kl 07:00. Typ 06:55, 06:49
Osv. Vaknar som en pig och hyper själ haha...

Jag skrattar alltid fult, det finns dagar då jag typ hackar upp skivan och skrattar om och om igen... Haha :(

Jag är sån osocial människa egentligen. Är en skit tråkig person att smsa med egentligen, händer ganska få gånger att jag är översocial...

Alltid när det blir awkward moment så bryter och den, typ när folk är ovänner slår jag till båda två och tvingar dom att bli vänner haha!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0