Jävlar vad det ska vara ett snack om asiater då

Haha, ja. Rubriken stämmer rätt så bra. Jag menar, det verkar som alla har något emot oss asiater i skolan? Jag menar, vad har vi egentligen gjort? ;) Fall man går i uppehållsrummet: ''HEJ ÅSA *någon jävlig ful wannabe asiat dialekt*. I klassrummet, något asiatiskt, ja då tittar man på mig och säger ''ching chong''. Asså vafan. För det första, så pratar inte asiater så utan det är bara ni som ogillar/har något emot asiater som har kommit på det, för det andra så är sååå jäkla orespektlöst. Jag tar ju inte emot det, men det börjar bli ganska jobbigt. Det har ju alltid varit så i mellanstadiet. PLUS, så jävlar många frågor på ask ''gillar du asiater''? osv osv, ni fattar principen. Äh, blir bara så sur. //ÅSA
fuck the haters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0