Dagens sanning

Jag tycker inte om när folk röker/snusar. Har växt upp med det hela min uppväxt eftersom att både min mamma,pappa,mormor,morfar osv alltid rökt/snusat , och tycker det är så himla vidrigt !
1. Det luktar skit ! 2. Det förstör så jävla mycket. 3. Det är bara så himla onödigt.
Jag vet att när man väl börjat så är det jätte svårt att sluta osv , men tycker igentligen bara att det är så jävla onödigt och äckligt. Jag vet också att det är så himla lätt att falla för grupptryck osv så att man börjar men helt ärligt kommer aldrig i hela mitt liv börja röka , även om mina vänner och folk gör det så kommer jag aldeig börja!
Dom som röker/snusar kan väll få göra det men igentligen är jag så himla starkt emot det ! / Emelie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0