133 tonårsfrågor bara för att

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? -  Nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? -  Jupp
hur många har du varit kär i? - Vene på riktigt en

- Tio frågor om dig själv
namn? -  Emelie 
när fyller du år? -  18 April
några piercingar? -  5 i öronen
vad har du på dig just nu? -  Linne , svarta byxor och underkläder ;)
vilken årstid är bäst? -  SOMMAREN!!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -  Sova så länge jag vill
vad tycker du mest om hos dig själv? -  Att jag vågar säga vad jag tycker utan att bry mig 
vad är du bra på? -  Att sova,äta och vara jobbig
vem älskar du mest på denna jorden? -  Jacob , familj och vänner 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Sover hellre med någon!

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? -  Moa tror jag vet mest av alla ! Men Bodil , Darre , Jonna , Ebba och Åsa vet nästan allt!
vem är den roligaste av dina vänner? -  Hmmm ... Darre hahahah
vem är snyggast av dina vänner? -  Har bara snygga vänner ;)
vem är den du helst har filmkväll med? -  Finns många men Jacob kanske ?
vem av dina vänner är mest "evil"? - Bodil ;) haha

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Mamma , pappa och min farbror <3
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? -  Jaa
vem är farligast i din familj? -  Min mamma ...
vem ser roligast ut i din familj? -  Oliver
vem är coolast? -  JAG !
har ni något husdjur? -  En katt
vem har du mest gemensamt med? -  Pappa 
vem står för underhållningen? -  Pappa hahahah
vem sover du oftast med? -  Min katt
roligaste kvällen med familjen? - Finns så många ! Men någon kväll när vi varit utomlands

10 frågor om idag
vad har du gjort idag? -  Varit i skolan , varit hos Jacob och slappat
vad ska du göra nu? - Gå ner och hämta cola
har du gjort något dåligt idag? -  Busande lite i skolan , hihi
vad har du ätit idag? -  Mat ?
har du duschat idag? -  Nepp
är du trött nu? -  Njaa
vad händer i morgon ? -  Hem till Amanda och träffa deras kissekatt och iväg till några och äta
går du i skolan? -  Ja
har du varit i skolan idag? - Jupp


- ANNAT
Hur mår du just nu?  Välldigt bra
Har du piercat dig?  I öronen ja
Är du hungrig nu? -  Lite :/
Vad är klockan nu just nu? - 21:51
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook och blogg.se

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? -  Pappa
Vem ringde du senast? -  Mamma tror jag
Vem sms:a till dig senast? -  Jacob
Vem sms:a du till senast? - Jacob


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -  20min sen kanske
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - typ 20min


- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Njaa
Har du sminkat dig idag? - Jupp

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -  Jaaa
Vilket är ditt favoritband/artist? - Jusin Bieber , YB , 1D och Eric Saade hihi och lite tjej artister ;)
Vad gillar du för musik? - Typ sånn som man kan känna igen sig i 

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? -  Jupp
Har du fler än 3 jeans? -  Aa
Har du fler än 5 tröjor? - Aa

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? -  Ja
Använder du wax? -  Nej
Använder du ögonskugga? -  Typ inte
Använder du kajal? -  Ibland
Använder du hårspray? -  Ibland
Använder du volymspray? -  Nej
Andänder du mousse? -  Ibalnd
Använder du deodorant? -  Ja
Använder du skinspray? - Nej
Använder du parfym? -  Jaaa
Använder du läppglans/läppstift? -  Nä
Använder du brunkräm? -  Nej
Använder du rouge? - Nej
Uppsatt hår eller hängande? -  Hängande ibland folk och uppsat när jag är själv ^^
plattar/lockar du håret varje dag? -  Nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Hahah nej ?

KÄRLEK
Är du kär just nu? -  JAA!!
Har du kysst någon idag? -  Hihi jaa
Har du ett förhållande? - Jaa
Är du romantisk? -  Haha sådär , ibland ;)
Vad hette din första flickvän/pojkvän? -  Höhö de ni ;)
Hur länge höll det? -  Jag vene
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -  FÖRHÅLLANDE !!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -  Nej
Vem sov du senast bredvid? -  Vilma 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?-  typ 17 och 20 tror jag ?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? -  Hahahha nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Jaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0