Jag goes emo

Jag är inte en sån där tjej som är rädd för att göra misstag , rädd för att ens vänner ska svika eller att någon ska ta det som är mitt . Eller det brukade bara så iallafall. Men nu när allt är så perfekt när jag har alla dom jag älskar omkring mig så är jag så jävla rädd , rädd för att förlora det som är viktigast mina närmsta vänner och pojkvän. 
Jag brukar inte vara sån som blir arg eller avundsjuk bara för att någon snackar med mina kompisar eller för att nån gillar en bild på facebook , men har du någon hjärna i huvutaget ? Hur tror du det känns när du säger skit till mig om någon och sedan är som värsta änglen mot den personen ? Och hur tror du att det känns när du håller på och försöker att få mig att må dåligt och försöker få mig att fölora allt det där som betyder någon. 
 
Vet inte längre vem jag är , hur jag ska bete mig för att göra allt rätt eller vad jag ska göra för att alla ska vara nöjda. Önskar bara att alla kunde hålla sig utanför , att alla dom som igentligen inte bryr sig och som bara vill förstöra , att dom bara sticker här ifrån. För jag har förlorat tillräckligt med personer i mitt liv och jag vill inte behöva förlora fler ! Också när någon säger "nä jag kan inte va ikväll , orkar inte" också ser man på sin väns blogg att dom varit ute och gjort massa saker ? Hur tror ni att det känns ? Att se att ens vän ljugit för en och sagt nä jag orkar inte till en själv och sen stuckit ut med massa andra ... Åhhh ska gå och bli emo .. 
Så rör inte det som är mitt och försök absolut inte att få mig att bli arg/avundsjuk för mår bara piss av det ! / Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0