...

Vet inte längre vad jag ska göra åt allt , om jag ska ligga och gråta tills allt blir bra eller om jag bara ska slå alla dom personer som jag inte orkar med. Och liksom vet inte hur allt är heller , vet inte vem jag kan lita på riktigt och vet inte vad folk tycker och tänker längre! Vill inte vara den där jobbiga ungen igen som frågar samma sak 1000ggr men är så jävla rädd och så jävla ledsen just nu och vet inte vad jag tror längre. Vill bara att allt ska vara perfekt och att alla ska vara glada och nöjda och att alla ska sköta sig själva , skita i alla andras kompis problem eller annat som dom inte har med att göra! Önskar att jag kunde ändra mig själv just nu och inte vara så jävla mesig , inte ligga och gråta varje kväll för att jag inte tror på mig själv. För att jag tror att alla andra har det så jävla mycket bättre och för att jag tror att nått ska hända.. Vill inte förlora någon och vill inte bråka med nån , men orkar inte heller spela som att allt är bra som att allt är perfekt och som att jag är lycklig och glad hela tiden. För det är jag inte! Satt i skolan idag flera lektioner i rad idag och ville bara gråta , tårarna var så nära att bara rinna ut. 
Ville bara springa ut ur klassrummet och gråta , ville att någon skulle bry sig , att någon skulle hålla om mig och fråga om allt var bra , fråga om det var nått fel. För orkar inte låtssas längre .. / e
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0