10 sanningar

1. Jag har jätte svårt att öpnna mig för nya mäniskor och har jätte svårt att börja lita på nya osv.
 
2. Jag vill vara gift och ha barn innan jag är 28.
 
3. Jag blir röd som en tomat i facet när jag tycker något är jobbigt eller skäms osv kan inte göra nått åt det och kommer få stå ut med det resten av mitt liv , och mitt super dåliga självförtroende gör det bara sämre...
 
4. Stör mig grymt mycket på sånna tjejer som ska vara snyggast , bäst och allt sånt hela tiden ! Liksom tror ni att man kan få vänner när man behandlar andra som skit ? 
 
5. Jag skulle aldrig klara av att ljuga för mina föräldrar , har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller!

6. Typ 90% av mina vänner har  utlänska föräldrar , alltså kan man säga att jag kommer bättre överens med sånna som inte är "helt" svenska ? And i love it !
 
7. Skolan är det värsta jag vet ! Liksom 50% av allt det vi lär oss kommer vi inte ha nån jävla nytta av i livet och man borde fan få bestämma själv vilka ämnen man vill läsa.
 
8. Jag har välldigt svårt att inte kaxa emot om nån kaxar mot mig eller mina vänner , åhh blir så arg så jag bara vill slå till den!
 
9. Alla mina vänner är guld värda och skulle inte klara mig utan dom! Love ya! 
 
10. Jag gråter till typ alla filmer , serier och tv-program jag ser ! Är nog den kännsligaste personen i världen ! Grät senast till Flicka 3 ( en häst film hehe ..) som jag kollade på här om dagen , grät HELA filmen .. haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0