Whooohoo!!

 Kom hem från stallet runt 7 ? Haha , guuud vad dålig kondis jag har fått! Pinsamt är det ju! 
Iallafall fick rida min "älskling" Radar , gud vad jag älskar den hästen asså!
När vi åkte hem skulle vi köpa kvällsmat , för mamam och pappa har bröllopsdag idag grattis grattis ! 
Gick runt lite och tittade också såg jag det , som en gåva från himmlen sushi !!! Så jäkla glad blev jag ! 
Så fick bli smörgåstårta och shusi till kvällsmat ! Åhhh vad gott det är !! 
 
Skolan idag gick väll bra ? Matte två gånger på morgonen ... Haha , men annars helt okej . 
Suttit hela tiden sen jag kom hem från stallet och pluggar så är i stort sätt klar nu . Skönt att ha det gjort ! 
Ska ta och plugga lite på franska och engelska glosorna , ta en dusch och kolla lite på tv ! 
 
Imon blir det nog att bara ta det lung , kanske tar en liten sväng ut får se hur trött jag är efter skolan ! 
 
 
Bild på min älskade sushi ! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0