VI KÖR EN TILL!! 100 ÄRLIGA !!

Haha har så jvla tråkigt så kör på en till lista .. Bara för att liksom ;) Vissa samma frågor men lite nya ;)

SEX & HÅNGEL

1. Vem sov du med senast? - Hmmmm Åsa tror jag ? ;)
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Haha ingen aning
3. Vem pussade du senast? - Killen jag va tsms med förra året ... 
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - Haha killen jag va tsms med förra året inga namn ..
5. Vem av samma kön strulade du senast med? -  INGEN ??!!
6. Har du haft oskyddat sex? -  Haha aldrig haft sex ;)
7. Vem sög du senast av? -  Hahahahhaha EUUUWWWWWW !!! 
8. Hur ofta strular du? -  Hahah beror ju på hur ofta jag har ett förhållande ;)
9. Hur många har du strulat med på en kväll? -  En ?
10. Vem var den första personen du strulade med? - Hmm ... Vene

 

KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - A och n
11. Hur många har du varit tillsammans med? - Har haft 3 "serriösa" förhållanden , hahah elr vad man ska kalla det när man är så ung ;)
12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - Deeee du 
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Nej SINGEL OCH SÖKANDE !! haha skoja ..
14. Hur länge har ni varit tillsammans? - Är inte tsms med nån ..
15. Sötaste paret? -  JELENA !!!
16. Hur ser din drömpartner ut? -  Snygg , magmuskler , längre än mig 
17. Hur ska din drömpartner vara? - snäll , omtänksam , charmig , rolig och min bästa vän <3
18. Hur många gånger har du varit kär? - för många gånger .. 
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär ? - Typ 8 kanske ? hehe

20. Vem var din första riktiga kärlek? -  Hahaha Emil på dagis ;)

 

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? - Nej
22. Röker du? - Nej
23. Snusar du? - Nej

24. Har du rökt på / knarkat? -  Nej
25. Hur ofta festar du? - Haha men cola och godis varje helg ;)
26. Vad gillar du att dricka? -  COLA <3
27. Har du skurit dig? - Nej
28. Har du bra självförtroende? - Nej ..
29. Hur mår du egentligen? -  Sådär .. 
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - Every day ! Cyklar utan cykelhjälm I'm a real bad as ;)

 

DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? - Jupp
32. Isåfall, vilka ? - Min famors och min gammal farfars :'(
33. Har någon nära dig dött? - 2
34. Hur vill du dö? -  Vene :/
35. Vill du dö? -  Nån gång ja
36. Har du någon gång varit på dop? - jaaa
37. Isåfall, vilka? - Mina kusiners
38. Gillar du livet? -  Ibland 
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - Min morbror Micke good job ;)
40. Vill du ha barn, och hur många? - JAA!! Typ 2-4


DU

41. Vart bor du? - Smålandsstenar
42. Vart går du i för skola? - Smålandsstenar , Nordinskolan
43. Är du smal eller tjock? -  Mellan
44. Är du snygg? -  Hahha nej ;)
45. Är du nöjd med ditt utseende? -  Sådär 
46. Vad gillar du mest med dig själv? -  Hmm ... vene
47. Och vad vill du ändra på? - Ganska mkt
48. Vad heter du? - Emelie
49. Gillar du ditt namn? - Jadå
50. Vad gör du på fritiden? - Rider , pluggar är med vänner och lever livet ;) haha

FAVORIT

51. Mat: SHUSHI !!!! <3<3<3<3
52. Dricka: Cola
53. Färg: Lila , blå , svart , vit osv
54. Musik: JUSTIN BIEBER !!
55. Låt: Be alright <3
56. Veckodag: Fredag
57. Sport: Ridning , fotboll och hockey
58. Godis: Choklad 
59: Artist/band: JUSTIN BIEBER !!! Haha Tokio Hotel , Eric Saade , Molly Sanden , Selena Gomez , Miley Cyrus osv...
60: skådespelare/skådespelerska: Miley Cyrus , Selena Gomez , Zac Effron , Taylor Lautner <3<3<3

 

SKOLA / ARBETE

61. Går du i skolan? -  JAA
62. Trivs du? -  I min klass JAA!!
63. Favoritämnen? -  Inget men om jag måste vällja ett så engelska
64. Vilka ämnen gillar du inte? -  Matte -.-
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - Gillar typ alla ^^
66. Vart har du praoat? - Azzurro <3
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Ingen stans
68. Vad vill du jobba som? -  Vetrinär , artist eller proffs ryttare ;)
69. Varför? -  För det värkar kul !
70. Vilken klass går du i , & gillar du den? -  7D JAG ÄLSKAR DEN !! Grymt folk i den asså!

 

FAMILJ

71. Vad heter din mamma? -  Ella
72. Vad heter din pappa? -  Lasse
73. Vad heter dina syskon? -  Oliver
74. Är dina föräldrar skilda? - Nej
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - De du 
76. trivs du hemma? - Ja ibland nej ..
77. Om inte, varför? -  Måste städa :(
78. Hur är din familj? - SUPER 
79. Är dina föräldrar pinsamma? -  SOM FAN !!!
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? -  NEJ !!

 

ANTINGEN ELLER

81. Sommar eller vinter? -  SOMMAR <3<3<3
82. Bikini eller baddräkt? -  BIKINI <3<3<3<3
83. Rosa eller blått? -  Blått
84. Öl eller cider? -  Inget
85. Vin eller sprit? -  Inget
86. Bada eller sola? -  SOLA !!! <3<3<3<3<3
87. Chatroulette eller omegle?-  HAHAHHAHAHHA 
88. Fjortis eller emo? -  Ehh emo 
89. John Mayer eller Johnny Cash? - John Mayer
90. Pop eller rock? -  Pop och lite rock


RANDOM

91. Skostorlek? - 37/38
92. Längd? - 1,60 ...
93. Gillar du bananer? -  HAHAH Love it ;)
94. Leker du gärna häst? -  Jag rider gärna häst ;) HAHAHH
95. Vad heter dina bästa kompisar? -  Har många !! Åsa , Carro , Valle , Moa , Bodil , Ebba , Darre , Matilda , Jonna , Nathalie , Enesa ? och tror jag kommer bli det med Vilma och Jossa ;) <3<3 haha 
96. Hatar du någon? - Massa ...
97. Vad köpte du senast? -  GODIS <3<3
98. Vad åt du senast? -  Macka
99. Är det många i din skola som gillar dig? - Jag venä ? 
100. Sista frågan; Är du rasist? - NEJ !!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0