TGIF

 FREDAG!! Hela veckan har bestått av läxor..
Har inte varit med ute och roat mig sen skolan började..
Iaf, hade bråttom hem, sprang in i duschen och sedan kom mina kusiner!!
omg, happy as hell!! Gick till klädhörnan och köpte ett par högmidjade korall färgade.
Dom kostade 300+ men eftersom dom hade rea så fick jag dom för 90kr bra deal därja.
Gick och köpte nattfood (munkar bl.annat hihiihi..) och nu sitter jag här.
Blir nog mysa med mina babyboo's och upp tidigt imorgon för det blir marknad!!
Ingen så stor då, men fifan.. SOCKERVADD!! MUNKAR OCKSÅ!!
Blir nog strossa runt där med kusinerna och kanske åsa, jag ska äta godis tills jag nästan få diabetes!
Sen på söndag åker jag och bröderna till gekås. 
Blir nog bara lite ''nödvändigheter'' som alla säger, haha..
 
<3<3 
/Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0