Halmstad

Chacha bloggen! Nä men hej, vaknade typ för någon timme sedan. Kunde inte somna igår pga Lisa som snarkade. Fick typ b*tchslapa henne så att hon ryckte till lite, haha. Idag så ska Emelie sova hos mig för imorgon så taggar vi Halmstad för lite shopping! Kul kommer det bli iallafall :-) Kanske ställer in några tidsinställda inlägg eller så bloggar jag bara när vi är i Halmstad :). Fyi (for your information), så har jag 10 f*cking myggbett på mina ben, och då snackar vi inte om såna små utan dom är gigantiska. Nej, driver bara.. Dom är ganska stora, haha. Lam är jag, jag vet.

Aja, ni får en random bild på oss två när vi sov över igår eller iförrgår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0