skoltrött

 
är redan skoltrött. Var aldrig skoltrött före sommarlovet. älskade nästan att gå till skolan osv, men nu.
är begravd av läxor typ.. har iallafall pluggat och tagit en snabb dusch. ska borsta tänderna och seriöst sova.
känner mig astrött. fan vad jag längtar till smålandsstenar dagarna!! marknad med mina kusiner och sedan åker jag och bröderna till gekås på söndag. Ska inte köpa så jävla mycket utan typ bara vantar och halsduk till vintern och hoppashoppas att det finns en jävla mobilväska där. annars så får jag la beställa hem en.. behöver en till skolan för att ha någonstans och inte splasha mobilen med röven. japp, jag är så boriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinggggggggggggggggg. heido friendos
 
/Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0