Skit livet blir bra!

Vaknade i motse och fick panik ! Hittade inte min skåpsnyckel och hade sån jvla panik så det inte ens är sant ! 
Rigde till mamma och nästan grät och frågade om hon visste vart dom va .. Slutade med att jag var tvungen att panta min mobil på Nöjet så jag fick låna en nyckel . Så var utan mobil HELA skoldagen , trodde jag skulle dö..
När jag kom hem städade jag lite och hörde att Axel , Jonatan , Emil , Johan och Ludvig var utanför , så slutade med att alla killarna och jag satt på mitt rum och snackade och skrattade , Haha .
Dom stack för typ 10min sen så nu städar jag igen ... 
 
Kvällens planer är att kanske dra till Nöjet får sen om jag orkar , sen plugga och snacka skype med en person ;) 
Imorgon blir det liseberg , ska åka tills jag spyr ;) haha
 
Uppdaterar senare och kommer lite bilder från när killarna var här ;) haha dom fick tag på kameran...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0