Shoppingen från igår och Tunisien !

Sa ju att jag skulle lägga upp bild på det jag köpte i Halmstad och från Tunisien. Även fast det inte var så jätte mycket så tänkte jag att det kanske va kul att se iallafall ? :) 
 
 
Bikini från Ginatricot , 19kr st/del på rean. Innan rean kostade den 178kr (99kr överdel och 79kr  underdelan)
så tycker det var värt dom 40kr jag betalade.
 
 
Tröja från Ginatricot , 299kr ej på rean. Älskar att den är lite rockig, den är verkligen min stil! Kommer matcha tröjan med shorts och jeans (inte samtidigt haha ) och boots eller Converse.
 
Den har som små hål lite överallt , super snygg detalj enligt mig . Stor hiss till det!
 
Fick med mig lite smycker hem också . Ett super fint kors halsband från Lindex för 80kr.Och en svart skull ring från Ginatricot för 13kr på rean. Kommer matcha alsbandet med en stickad tröja , älskar att ha långa halsband til stickat , super fint enligt mig!
 
Från Tunisen fick jag med mig ett par låga vita "Converse" ej äkta men skit samma . FIck dom för 25diran vilken är drygt 110kr . Köpte även en super fin Louis Vuitton plånbok för runt 12diram , 60-70kr ej äkta haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0