Shit, not you again

Är hemma från Borås nu, ville inte hem. Iallafall inte nu, hade det så jäkla underbart där. Får la skaffa busskort och pendla fram och tillbaka varannan helg. Nej men nu blir det back to reality för skolan börjar om på måndag! Ny skola och ny klass med vissa gamla och även nya vänner. Glömde berätta att jag fick hem ett par skor idag från Nelly i åhaga. Eftersom det var ett pittelittet glapp vid klacken (som går att limma) så fick jag det billigare!! Nelly OUTLET + 50% så fick jag mina pumps för 50kr (!!!!!!!!)
Svarta pumps är en klassisk grej, ville gärna bryta den och där kom jag hem med ett par pumps, som hade lite tjockare klack i guldigfärg!
Ni ska få bättre bild imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0