Så död ..

Oh shit ! Så j*vla trött efter första skoldagen så det är inte sant ... Tycker om klassen sjukt mycket tror vi kommer ha väldigt kul domma 3åren men liksom så mycket arbete ... Inte nog med att själva skolarbetet är jobbigt sen känner man sig så liten så det inte är sant ! Är så sjukt rädd för vissa i 8:an och 9:an , usch ! 
 Kommer säkert somna vid 7 ikväll .. Haha . Men som jag sa innan gillar klassen ganska bra , tror att det finns nån chans att jag får några nya kompisar , haha . Låter som en 5åring nu men aja .. 
Ska ta och göra uppgifterna vi fick med oss hem , och sen ska jag ner med mamma till affären när hon kommer hem. 
Så uppdaterar senare om jag inte dör! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0