polis, polis potatis gris

hejhej tjena. Jag vet att jag inte har bloggat så därmycket, och nej. Jag ska inte klaga på skolan eller inte suttit vid datorn eller osv.. jag glömde helt ärligt haha. 
Dom första skoldagarna gick bättre än vad jag trodde.
Har redan fått lära känna nya vänner och min klass.. detta kommer bli långa 3år..
på ett snabbt sätt.. haha. Fick underskåp och det suger verkligen, böja ner hela tiden för att hämta böcker.
så jobbigt för jag har problem med min rygg. Fast alla lärare verkar ok.
Har inte fått skäll eller frånvaron än haha. 
skolan verkar i stort sätt okej. Redan fått läxor och jag får nog ta det lugnt med att vara ute mycket och börja vara mycket hemma och göra läxorna :(
heido friendos
 
Saknar mina bastards och bröderna.. :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0