Oh happy day

Tjenareeeee!! Haft en tråkig dag, det ända jag har gjort är att sovit och dansat med min mobil.. Forever alone, haha.
Hade tänkt att dra in till stan för att bränna mina sista hundralappar men det får vi tar imorgon om jag orkar.
Ska fortsätta sova för jag var verkligen up all fuckin night, somnade äntligen vid 6tiden och vid 7tiden var jag tvungen och gå upp. Ska senare ut och köpa lite fastfood med bröderna, orkar inte gå så får tvinga brodern att köra oss alla haha.. Påtal om brodern, lyckat buddhabarnet han är och får böter 3dagar i rad.
Älskar vädret, orkar ändå inte gå ut.
Tråkig dag, men tanken om att jag är i Borås gör allt bättre. Så jäkla soft här, kanske inte lika soft att bli sparkad när man sover...Men soft att chilla framför Playstation all day och all night /bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0