Musik tips , det jag gillar !!

Eftersom att vi bara gjort inlägg om vad vi gjort under dagen , inspo och dagens outfit tänkte jag göra ett inlägg om min musik stil, den musiken jag lyssnar på och gillar. Det finns liksom ingen bättre känsla än när man sätter på en låt som betyder jätte mycker för än , eller om man sätter på en låt i ett par högtalare som har så sjukt bra ljud. Får rysningar av att bara tänka på det.
 
 
Min musik stil är allt ifrån balader och pop till punk/rock , bryr mig inte riktigt vilken musikstil det är jag lyssnar på så länge jag tycker om det jag lyssna på och kan relatera till låten. 
 
 
Några av dom låtar som jag har många minnen och älskar :
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0