lista

tar paus från läxorna nu. Tog listan från emelie btw.
 

KÄRLEK OCH SEX
1. Är du singel? ajamen
2. Trivs du med det? jadå
3. Vad är viktigt i ett förhållande? kunna lita på varandra
4. Vad är viktiga egenskaper hos en partner? beror på.. spontan och omtänksam
5. Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen? kanske, isf om vi nu är förlovade/gifta osv.
6. Vem kysste du senast?  haha...  de du
7. Är du kär? nja.. typ..
8. Den äldsta du hånglat med? 98
9. Den yngsta du hånglat med? 98 haha.. samma kille ja
10. Har du haft sex med någon du inte varit kär i? har inte haft sex än.. haha..
11. Vad hade du gjort om du hade blivit gravid? jag hade adopterat bort barnen till någon släkt eller någon nära
12. Vad för sorts killar dras du till? omtänksamma
13. Vill du gifta dig? när jag träffar min soulmate ja
14. Har du haft ett one-night-stand? nej, hahahahaa
15. Har du haft sex med fler än 4 personer? hahah, nej

OM DIG
16. Vad heter du? Bodil
17. Vart kommer du ifrån? Smålandsstenar
18. Hur lång är du? ca 1,60 cm 
19. Din skostorlek? 38/39
20. Din stil? beror på vad jag känner för att ha på mig
21. Har du bra betyg? japp
22. Vart bor du? Smålandsstenar
23. Har du några smeknamn? nej, vissa bruka kalla mig LIIIIIII -.- 
24. Vad älskar du? allt som gör mig glas haha
25. Vad hatar du? människor med dubbelmoral

DÅLIGHETER
26. Har du någon gång varit deprimerad? aa
27. Har du skurit dig? nej
28. Brukar du dricka alkohol? nej
29. Brukar du röka? Nej
30. Har du tagit droger? Nej
31. Har du haft någon slags ätstörning?jag hade det när jag fick influensa, då jag slutade äta nästan helt
32. Har du varit i slagsmål? haha, aa typ. Ni vet via mobil och fb? haha girls..
33. Har du snattat från en affär? snattat och snattat.. när jag var liten tog jag godis från lösgodishyllan, jag var 3år så haha.
34. Har du snott någon annans pojkvän? nej 
35. Har du sårat någon med flit? aa, typ, fjortis tiden ni vet haha..

VEM
36. Vem ringer du när du är ledsen? mina vänner <3
37. Vem träffade du senast? chau och mina kusiner
38. Vem skrev du senast med? dardana :D 
39. Vem är du kär i? kär och kär.. är inte kär, gillar bara en kille hiih.
40. Vem vill du träffa? mina kusiner och bröderna
41. Vem litar du mest på? åsa, dardana, caroline, matilda, emelie aa.. osvvvvvvvvvvvvvvvvvv
42. Vem skulle du vilja se ut som? någon av kardashian/jenner tjejerna, omg to die for

HAR DU NÅGONSIN
43. Gråtit offentligt? åhh.. haha ja
44. Skadat dig allvarligt? japp
45. Strulat med fler än 1 på en kväll? nej, haha
46. Strulat med någon annans pojkvän? nejnej
47. Varit utomlands? aoup
48. Varit med på tv? nej haha..
49. Velat dö? jepp
50. Gjort något riktigt dumt? ohja. 
51. Gråtit över en pojke? aa 1gång
52. Haft telefonsex? NEJ, neverrrrrr hahhaahha
53. Träffat någon genom internet? typ halva min nuvarande klass känner jag från facebook HAHA
54. Blivit kär i en vän? aa, bad thing igentligen..
55. Blivit tagen av polisen? nope

VÅGADE FRÅGOR
56. Har du haft en trekant någon gång? haha nej
57. Hur mycket väger du? 45+
58. Har du haft sex på en offentlig plats? hahahah neeeej
59. Vem bråkade du senast med? mhhh pappa.. haha, ska aldrig gå och handla med honom igen :( 
60. Går du på några mediciner? nepp
61. Äger du några rosa stringtrosor? nej, hahahhaaa
62. Den finaste färgen på underkläder enligt dig? ehm... rosa? svart? vit? 
63. Har du älskat någon på riktigt? aa
64. Har du blivit dumpad? haha, 1gång..
65. Hade du kunnat dumpa någon för snoppstorleken? wtf nej
66. Är utsidan viktig? ''utsidan räknas, insidan avgörs''
67. Hade du kunnat vara ihop med någon som sitter i rullstol? aa
68. Hade du kunnat vara ihop med någon som slagit sin tidigare flickvän? om det var 'in the past' så jaa
69. Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player? rykte är ju bara rykte så aa
70. Har du varit på ett polisförhör någon gång? aa, när jag var 10år
71. Kan dina föräldrar lita på dig? aa det kan dom
72. Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre? nej, inte just nu. men kanske när jag blir äldre.
73. Hur ofta gråter du? gråter varje gång jag kollar på extreme makeover så.. typ 4ggr per vecka hahahah..
74. Har du några rykten efter dig? jag vet inte, kanske? 

75. Har du spridit ett rykte någon gång? nej

IDAG OCH IMORGON
76. Vad har du gjort idag? läxor, duschat och sovit
77. Vad har du haft på dig idag? pyamas all day
78. Hur har du mått? är deprimerad för småsaker hehe..
79. Vad ska du göra imorgon? sova & skola
80. Vem ska du träffa imorgon? no idea

FAVORIT
81. Band? far east moment 
82. Maträtt? sushi <3333333
83. Skådespelerska/skådespelare? will smith, en legend
84. Film? the avangers & twilight filmerna hiihih
85. Låt? lana del ray - born to die 

SKOLA/JOBB
86. Vilken klass går du i? 7an
87. Vilket är ditt favoritämne i skolan? slöjd, haha bara för man inte behöver använda hjärnan
88. Vilket ämne gillar du inte? matte

89. Har du ett jobb? hjälper pappa haha
90. Vart har du praktiserat? dagis bara haha..

UTSEENDE
91. Är du utseendefixerad? nepp
92. Sminkar du dig varje dag? nej 
93. Hur fixar du ditt hår? plattar det när jag har duschat klart så håller det så tills jag schamponera mitt hår, annars låter jag bara det vara så om jag inte orka platta det
94. Använder du lösnaglar? nepp
95. Använder du löshår? Nej

SKULLE DU KUNNA..
96. Skulle du kunna vara vän med någon som går på droger? nej
97. Skulle du kunna förlåta otrohet? nej
98. Skulle du kunna plastikoperera dig? ja det skulle jag, men inte sådära överdrivet stora booobs eller så, har redan planerat att göra om min näsa haha...
99. Skulle du kunna flytta ensam utomlands? aa
100. Skulle du kunna raka av dig allt ditt hår? ja det skulle jag kunna göra, om det var till någon välgörenhet eller något sådant.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0