Lista om mig

Har super tråkigt så slänger in en liten sån där blogg lista om mig ! 
 
1. Hur gammal är du om fem år? 18 ^^ LÄNGTAR !!!
2. Vem var den sista du träffade? Min mamma 
3. Hur lång är du? 160 ynka sentimeter...
4. Vilken var den senaste film du sett? The Hunger Games
5. Vem ringde du senast? Min mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hej kan inte messa just nu kollar på film srry" till min fina vän Anton ^^
7. Var är dagens planer? Dom var att umgås med Jonnis och Moa och sen boka hotell till Justin Bieber konserten nästa år !
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är men att messa.. 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom är gifta 
10. När såg du senast din mamma? För typ 2min sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna typ ^^
12. När vaknade du idag? Halv 12 hehe ..
13. Har du någon gång hittat en katt? Tror inte det ? men hundar har jag hittat ^^
14. Vilken är din favoritplats? Hemma hos min söta kusin Hannah ute på landet .
15. Vilken plats föredrar du minst? Ehh .. trånga lägenheter inne i stan.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis färdig utbildad och har en liten familj.
17. Vad skrämde dig som barn? Clowner , mörker och oledolyckan .. 
18. Vem fick dig att skratta senast? Jonna när vi låg ute och solade , haha
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ehh ?? Vad är det , sånna stora runda skivor ? För sånna har jag ganska många .. Haha
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar men den är inte min .. 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika .
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 st ^^
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ehh lite svårt eftersom att jag aldrig varit full...
25. Föredrar du skor, strumpor eller fota? Strumpor ^^
26. Är du social? Jaaaaa!! Lite för social ibland hehe ..
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry , åhhh gash ..
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa!! Och shoppa ^^
29. Tycker du om Kinamat? ÄLSKAR DET !!
30. Tycker du om kaffe? Ibland haha
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller oboy ^^
32. Sover du på någon särskild sida? Vet inte kan inte se när jag sover ?
33. Kan du spela poker? Nepp
34. Tycker du om att mysa? Alla gillar la och mysa ??!
35. Är du en beroendemänniska? Nää ....
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nä men vet att Kisse fyller år samma dag som mig...
37. Vill du ha barn? JAA!!! Haha , men inte just nu 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska , några ord på Tyska , Albanska och Bosniska . Och ska börja läsa Franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp 
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool !!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder , smycken och godis ^^
42. Äger du dyra smycken? Några 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En kaka ^^
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmmm ... Thomas hahahhaha ^^
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett 10cm ärr på armen som jag fått av min katt . TACK SÅ MKT !!!
47. Vad har du för ringsignal? One DIrection - Whats make you beautiful hahahah ^^
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Några men inte många
49. Flirtar du mycket? Haha ... Kanske det kanske ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Whuuut ?
51. Kan du byta olja på bilen? Kan jag väll kanske
52. Har du fått fortkörningsböter?  Aaa när jag cyklade i 200km/h på min cykel !! NOT!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Ehh .. Sommaren jag blev vacker
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp
56. Dansar du i bilen? ALLTID!!!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rixfm ^^
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ehhhh ... I min dagbok ^^
59. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen ^^
60. Vilka personer utmanar du? Vene dom som utmanar mig kanske ? ^^ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0