Just nu!

Tjejerna stack hem för en liten stund sen , gud vad kul vi har haft det ! Haha . Iallafall ska ta en duch , fixa naglarna och va super tjejig nu i kväll , haha . Funderar fortfarande lite över vad jag ska ha på mig imorgon .. :/ 
Men det löser sig säker i slut änden . Har precis städat upp på rummer m shieeet vad ddet blir stökigt när man bara har TVÅ personer här  haha .
 
Längtar tills imorgon men endå inte , liksom ny klass , nya lärare och ny skola .
Kommer inte hitta till något ! Haha , kommer va som är förvirrad höna . Blev inget Ullared idag eftersom att varken mamma eller pappa orkade ... Men det blir nån gång i veckan istället. MÅSTE ha skolgrejor och lite annat smått .
Funderar på att slinga håret igen ? För har värsta utväxten nu vilket jag inte tycker är så speciellt snyggt . Eftersom att mitt "naturliga" hår har missfärgats så .. Ska ta och äta lite nu och ta en duch , uppdaterar senare skriver mer om dagen sen med när jag fått in bilderna i datorn . Ha det gött så länge ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0