Imon kör vi !

Kom hem för en liten stund sen , var ner till frisören "en av dom 1000 i Smålandsstenar" och frågade när dom hade tid att slinga mitt hår. Dom sa att jag kunde komma direkt efter skolan imon , supergladtjej!
Så ska slinga det imon first time hos frisören hehe ... Haha ska bli jvligt skönt att slippa den jvla mössan pappa har när han slingar mitt hår usch gör så ont ! Så kör på folie slingor imon ! Ska bli intressant ;) Haha 
Blir även tvungen att klippa håret ... FUCK !!! Vill inte åhhh .... aja ... 
 
Har inte gjort ett piss idag ! Snackat lite skype , pluggat lite och skrikit på min lillebror ...
Slutade tidigt idag men satt på skolan och väntade på att det skulle sluta regna i typ 30min (?)
 
Ska ner och fixa det sissta med maten , är värsta mäster kocken ! Haha 
Uppdaterar senare i kväll !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0