Home !!!

Hemma efter en gaaanska lång dag .. Haha va super seg i morse herregud ... Iallafall var i Fållinge och kollade på utgrävnings saken , ganska intresant men frös ihjäl ! Haha , hade typ matte och basic ämnen idag , fick även resultatet på "provet" bi hade förra veckan gaaanska nöjd. Tog följe med Enesa och Angelo hem , hahahahha fan vad jag skrattade ... Har kommit på att jag är JÄVLIGT kort jämfört med alla andra :( Tycker synd om mig själv tror jag är en smurf igentlien . :( Bara att jag inte är blå ... 
Ska se när mamma kommer hem om jag hinner gå ner till frissören och fixa mitt hår , VILL HA DET SLINGAT NU!
Hade bestämmt mig sisst att det va absolut sisst gången ... Haha men vill inte ha min "nartuliga" hårfärg usch!
 
Ska plugga lite och spela lite instrumen , fick lapp om att lektionerna på musikskolan börjar nästa vecka ... har inte spelar på typ hela sommaren ... ops ... Haha . Uppdaterar senare ! 
 
 
Bild från i sommras på mig och Bodii!!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba ;)

hej ;)
om ni vill/kan så "länka" gärna min blogg i menyn ;) hehe
http://ebbaagull.devote.se
Puss ;)

Svar: Kanske det :)
LTTK None

2012-08-27 - 15:53:56
URL: http://ebbaagull.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0