Grymt film tips !!

Jag blir automatiskt en "nörd" i ALLA filmer som Miley Cyrus spelar i. Älskar henne som skådis och som person, hon kan helt seriöst göra nästan vad som helst och jag skulle fortfarande ha henne som idol. Liksom hon är så grymt snygg, är grym på att skådespela och verkar ha världens underbaraste personlighet.
 
Så mitt stora filmtips till ER är hennes nya film 'LOL', så grymt bra!! Var helt kär i hennes förra film, The last song. Men denna är ännu bättre! Så se den, ni kommer inte ångra er! Själv har jag sett den över 10ggr. Och vissa låtar i filmen är så grymma! 
 
 
Trailern till filmen!
 
 
 
Songerna jag ÄLSKAR från filmen.
Dock grym dålig kvalitet på låten längst upp som inte ens finns på spotify :(
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0