Goooood Morgon !

Vaknade precis av att mamma klampade in i rummet och sa att vi borde gå upp om vi skulle vakna imon till skolan.. KOMMER DÖ !!! Aja , iallafall va tvungen att sova på golvet .. med en j*vla handduk som täcke .. Tack så mycket Moa och Jonna ! Som baxar  min säng .. Igår kväll kollade vi på filmen LOL , älskar den !! Sen la vi oss och snackade runt 2 ? Vet inte riktigt , men Jonna och Moa har tärrat mig HELA kvällen och HELA morgonen ...
Oh gash ... Blir nog en liten trip till Ullared , HALELUJA ! Måste köpa massa skol grejer och säkert massa små saker haha . Men uppdaterar senare och kan lägga upp bilder på det jag köpte sen.
Ha det gött!
Lite fina bilder på min älsklig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0