bussjävel

 
åkte spontant till borås med buss och japp, även om jag klickade på stanna knappen (+7 andra) så fortsatte han köra bussen. Jag kan inte vägen där gick typ vilse haha.... slutade med att jag gick ca 1mil..
frågade vilket håll ica maxi låg ( sen kunde jag vägen själv) så var det en jättesnäll gubbe som körde mig dit.(ja.. jag var assrädd och bli våldtagen, kidnappad osv.. hade på nödrumret osv men han jobbade för securitas som är typ nästan som polis + hans bil var också en securitas bil) bloggar när jag kommer hem, mobilappen fungerar inte för mig heller. 
ÅK ALDRIG MED EN FRÄMLING OK??? jag var desperat + min rygg värkte för min väska var för tung..
 
/ bodil

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahaha

2012-08-25 - 12:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0