Blame it on you!

Vaknade runt 11 och sen dess har jag inte gjort ett skit ! Tog en duch precis och snart kommer Jonna . 
Pratade precis med Moa i telefonen och hon va ganska gom trött , efterom att hon tydligen hade varit vaken tills 10 nu idag .. Tjejen har nog glömt att vi börjar skolan på Måndag ? Haha aja . 
Fick ett litet telefon samtal igår kväll som jag blev super glad över ! Hoppas min mamma tycker det är okej bara .. Berättar mer om det när det är 100% bestämmt. Sitter just nu och DRÅGAR Youngblood - Blame it on you . 
Så grym låt ! Även fast jag inte lyssnar jätte mycket på dom men börjar gilla dom mer och mer .
Ska ta och fixa mig det sissta och vänta på att Jonna kommer sen får vi se vad dagen har att erbjuda . ;) 
Uppdaterar senare!
 
Bild från phooto shoote jag och tjejerna hade förra veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0