Awsome kväll!

Heeejsan ! Kom hem för en liten stund sen ! Stack iväg men Ennesa , Dardana , Carro , Nathalie och Åsa och kollade på A-lags matchen sgoif mot nått haha , sgoif vann , wohhooo . Träffade massa folk där borta bl.a Albin , Ninos , Theo , Emil och Vhebi. När den var slut stack vi till Nöjet men det var ej öppet så på vägen hem fastnade vi på Villstadskolan ... Dom har fått sån jvla rolig gunga !! Haha Slängde mig från kanten av den och rammlade hahahah , tror jag har brytit röven .... 
Snackade om lite allt möjlig och såg mycket folk ute ! Bl.a några nere vid basket saken ... Som ropade "Emelie , Emelie , Emelie" jag ba whuuuut ? Hahah.
Åt direkt när jag kom hem så grymt gott kött och grejor ! 
 
Sitter just nu och snackar skype med dom fina Ado och Sebbe ! Haha , roliga killar ;) 
Tror jag tittar på nån film senare eller snackar skype all night ! Blir Liseberg imon som sagt och kanske lite shopping om jag har tur (a) .
 
Slänger in ett inlägg innan jag ska sova sen ! Puss så länge ! :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0