Äntligen helg ?!

Helgen är här nu , även fast vi haft "helg" i hela 10 veckor . Oh gash , bara 3 dagar kvar . Tre dagar kvar tills jag inte längre går på Villstad utan får komma upp på Nordin . Helt sjukt !! Känns bra men ändå väldigt läskigt , liksom det kommer finnas så många nya saker ! Och så många nya personer att lära känna. Aja iallafall tog precis en dusch för att vakna till . Har lite små planer inför helgen , träffa lite folk och bara mysa. Men innan dess .. Måste jag städa upp mitt helvete till rum! Kläder överallt ! Planerna för dagen är iallafall att träffa en person .. Och sen va med min lilla Mosis ! Så vi hörs senare ! 
 
 
 
 
 
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0