23:53

Sitter i sängen och har kikat runt lite gran på internett . Kollade lite på mitt nya schema inför 7:an , tror inte det är helt klart än men gud vad soft det värkar va ! Haha . Men det kommer jag säkert ångra att jag sa ..
Iallafall va iväg och åt på Kinan innan , super gott ! Och trevlig att gå ut med familjen och prata om allt möjligt , även fast jag inte var så sugen på att gå ut och käka först. ^^
Planerna för imorgon är att va med Jonna och Moa , trevligt trevligt . Och sen kanske det blir andra planer med om jag har tur ! Men är inte 100% säker . Dom ska även sova här så det blir myskväll men massa godis och sånt . 
Tror detta blir sissta inlägget från mig i kväll , så om det är det Godnatt readers!
 
 
 
Hell Yeah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0