22:34

Jonna stack hem typ vid 7 ? Nått sånt iallafall . Vi satt och snackade om allt som hänt sen vi sågs sisst , typ 4 veckor sen kanske ? Super kul att höra allt och få berätta allt för henne . Kännde mig som ett riktigt badas innan när jag sa till mamma att vi startat en blogg ... Eftersom att hon ignetligen sa att jag inte fick börja blogga , aja som straff fick jag uppgifft att städa hela huset två veckor . Inget farligt straff enligt mig . ;)
 
Ska gosa ner mig i sängen och kolla på lite film , är ganska trött efter dagen .. Massa spring in och ut i affärer.
Har inte hunnit att ta bild på sakerna jag köpte så lägger upp det imon , lägg även upp dom saker jag köpte när jag var i Tunisien förra veckan . Även fast det bara var två saker men , aja .. 
 
Var meningen att detta skulle bli ett lite kort inlägg men slutade ju med att det blev ganska lång , enligt mig iallafall. Se ya senare eller imon ! 
 
 
     Jag och min bror vid polen näst sissta kvällen i Tunisien
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0