20:54

Tog en duch , fixade naglarna och nu sitter jag och oroar mig igen ... Hehe .. Asså är så j*vla nervös inför imorgon , det går liksom inte ens att beskriva . Visst det ska bli super kul att träffa alla men liksom alla 8:or och 9:or nej fy .. Så rädd jag är för vissa av dom , ush ! 
 
Iallafall kan inte lägga upp bilderna från dagen nu eftersom att korten vi tog är på Jonnas mobil och hon har inget internett hemma så hon kan inte skicka dom . :( Men lägger upp dom så fort jag har dom på min dator . :)
Vi var ut och powerwalkade lite innan , shiiit vad jag fick ont i knäna igen icke bra . Sen kom vi på den crazy iden och hoppa i Borlången med kläder och allt , Haha . Så skönt va det , men Jonna tappade sin strumpa i vattnet haha . Så vi fick simma ut och hämta den , vi tog lite kort det va dom jag tänkte lägga upp men dom kommer upp imon tror jag .
 
Ska ta och fixa det sissta inför imorgon och sätta mig vid tv:n men lite godis .
Men skriver imorgon och kör en dagens outfit innan jag drar till skolan , se ya !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0