11 vs 12

Herregud, kollade bland mina bilder från förra året, stor skillnad faktiskt.
Kan inte fatta att mitt hår var så jäkla kort????? Iallafall är det mycket längre nu + ombre färggrejjssen.
Iallafall var vi ute i stan i någon minut och fick en med mig en bandeu topp från Gina tricot. En svart med vintage blommor. Ska visa er senare!
Iallafall så har jag lämnat min kusin till skolan och sedan in till stan. Hämtade upp Noel och Chin efter och när vi kom hem så satte vi direkt framför tv/Playstation. Hahhaah fattar inte mig på COD? Jag klarade mig iallafall bra för att vara första försöket..

Ska nog ner till blatteicaN och köpa godis och cola. Blir lite mys senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0