tankar&tankar överallt

helluuu, ska bara skriva av mig liteee.
 
asså, vad är meningen med att kränka någon? Vill du vara den som vill förstöra någons liv? Du vet inte hur personen har det hemma. Jag är lite av en sån person.. alltså som typ säger massa dumma saker.. men jag försöker bättra mig. Jag vill inte vara anledningen att någon ska behöva komma hem och gråta istället för att vara glad. Så jag försöker ge ett vänligt leende till dom som jag går förbi i skolan. men ibland så tittar jag ner hehehehe.. är lite feg, känner ju inte alla i skolan. 
 
ni rasister, ni är fan dom äckligaste. Kränker/mobbar någon pågrund av utseendet/ursprungsland/hudfärg. Ni känner inte ens dom personerna som ni kränker. Ta och lär känna personen innan du dömer den. Detta skriver för att jag delvis har blivit utsatt MEN för att jag tycker att alla människor har samma värde. Ingen ska bli utsatt för detta. Jag vill inte ens vara nära en rasist. Nu har jag i ord, sagt vad jag tycker om rasister. och andra saker. heh. 
 
Dags och ändra på dina åsikter? för snart kanske det är försent för att karma kommer att ge dig en fet käftsmäll så du inte kan prata mer.
 
hejdå. /åsa
 

Kommentarer
Postat av: amanda

jättefin blogg! är allt bra med dig? :)
kram

2012-10-11 - 18:22:39
URL: http://amandaengberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0