Funderingar

Vet inte längre vad som är rätt och fel , vet inte längre om det är någon ide att fortsätta eller om det är dags för ett slut. När man inte längre och tid och inte typ orkar är det fortfarande okej ? Men endå när man älskar någon så grymt mycket så är det väll värt det ? Att få dom där små stunderna ihop och känna sig älskad och behövd. Dom där stunderna som värkligen betyder något , dom där stunderna man längtar efter varje dag.
Men vet inte längre om jag gör det rätta , att vänta på dom stunderna när du har tid och när du orkar med mig. Utan jag behöver också den där tiden , den där tiden att känna mig behövd. Den där tiden att känna att du fortfarande älskar mig och vill samma sak som mig. Allt är lätt från början men när det gått en längre tid känns det som att det är dags att gå vidare även fast man inte vill. Kanske är det dags att säga hejdå eller kanske dags att prata om allt , säga alla dom saker man tänker på och inte hålla något inom sig. Älskar allt det vi har och allt det vi haft men vet inte längre om vi gör det rätta , om du fortfarande känner likadant eller om du tänker på något annat sätt ?Kanske är dags att ta det mer seriöst och kanske tänka efter... Älskar dig mer än allt men räcker det? / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0