Fuck you!

Jag var inte smal när jag var liten och jag är inte och kommer aldrig att kunna bli "smal". Men bara för det behöver man väll inte gå runt och säga att jag är fet ? Fråga mig om jag värkligen kan göra kullebyttor och om jag värkligen orkar springa och göra saker ? Liksom visst jag är inte smal som en pinne men jag är heller inte rund som en köttbulle! Jag är något där mittemllan , kanske inte så nära pinn smal men heller inte så nära köttbulle.
Liksom jag tränar minst 3gånger i veckan och jag har försökt att bli smalare men det går inte. 
Och när jag får sånna kommentarer från folk sårar det , jag har värkligen inget självförtorende och har aldrig haft. Men just nu har jag bättre än någonsin men det sjunker för varje gång någon säger nått dumt.
Om det är någon jag inte känner så bra som säger sånna saker så tar jag inte in det men när det är folk som är mina vänner, personer som jag står nära och är vän med. Det sårar mer än något annat !
 
Det behöver inte ens vara om min vikt det kan vara om vilken jävla skit sak som hellst! Som om när jag frågar någon varför osv , måste du då kommentera taskiga grejer ? Måste du då säga saker som gör att jag mår dåligt ?
Förr var jag sån som inte kaxade imot för jag vet att jag blir som en tomat ! Hahah jag vet om det men nu så bryr jag mig inte så mycket ! Om jag tycker att du gått över gränsen och har hållit på länge nog mot mig eller mina vänner så kan du ge dig fan på att jag kaxar tillbaks! Och du ska fan inte tro att det är jag som kommer och ber om ursäkt sen , för det var inte jag som sagt kränkande saker och fått andra att mådåligt för det är du !

Jag stör mig också på er tjejer , skriver tjejer för det är absoult bara tjejer . Som har sånna jävla humörsvägningar. Visst jag har humörsvägningar sometimes men jag låter inte det gå ut på andra , och dom går inte som en jävla bergochdalbana. Liksom varför ena stunden stå och skrika på någon och andra stunden låtssas att vara bästavän ? Eller ena stunden vara bästavän och snacka och sen gå till någon annan och snacka skit ? Liksom vad tjänar du och alla andra på det ? Åhhh blir så arg....
 
Var bara tvungen att skriva av mig lite eftersom att jag inte mår så jätte bra ! Puss och hej! // Emelie

Kommentarer
Postat av: Lanna

Åh, Emelie. Har själv varit (och delvis fortfarande är) i den situationen.
Låt inte andra trycka ner dig! Kram på dig.

Svar: <3
LTTK None

2012-11-06 - 21:22:25
URL: http://wazzabii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0