Everywhere

Tankar överallt, hur kommer mitt liv bli? Hur känner jag mig? Glad eller ledsen? Vilka är dom riktiga vännerna? Betyg? Osv...

Tankarna flyger överallt.. Man hinner inte tänka på det. Plugget tar död på mig, försöker att göra mitt bästa i skolan. Jag känner att jag förväntar mig mer från mig när det gäller mina betyg. Fast ändå har jag bra betyg just nu. Jag hinner inte vara med mina vänner på fritiden. Bara när det är helg. Som ni kanske har märkt från mina inlägg.

När man först ser mig kan man tro att jag är glad, sprallig tjej. Men innerst är det en liten tjej som är vilsen, vet inte vad man ska göra. Innerst inne är det en del av mig som är helt uppriven. Dåliga minnen från barndomen, inget ett barn ska få gå igenom i hela sitt liv, någonsin. Genom mitt tonårs liv har det varit som en jävla berg- och dals bana. En del har varit bra, andra sämre. "Fake a smile", det har jag nästan gjort i hela mitt liv. Fast mina vänner gör det allt bättre. Dom är guldvärda och kommer minnas dom i all tid som jag är kvar här på jorden.

Man blir lite less på livet när det händer massa dåliga saker i ens liv. Men jag försöker stå på toppen.

Behövde bara skriva av mig. /å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0