Trötta ben, ont i halsen

Efter gårdagen så är jag jättetrött. Har inte sovit ett skit hela natten. Ont i halsen efter allt skrikande och mina ben värker. Iallafall, jag och Åsa mötte upp Evelina. Vi gick till affären och handla ingredienser för att göra macarones. 
Aja jag struntar i Bloggpausen haha.
Tack igen alla för kvällen igår för den va verkligen grym, dock ganska vild för min del. Har plåster överallt nu, känner mig som en zombie. Är inte alls pigg, känner mig fan som en snigel typ haha. Träffade människor som kieu <333, efter 5år faktiskt haha. Sen var det väldigt trevliga killar som erbjöd sina axlar för mig vilket var lite läskigt där uppe men aa det gick ju bra tillslut som tur! Hahaha! Förväntade mig inte alls att ha såhär kul för de va massa yngre men jag hade fel! Bra folk, bra musik. Bra helt enkelt. Aoup de va om igår vilket ni har säkert hört 1000 nu. Behöver lite blogg inspiration allså haha. 
/Bodil 


Emelie jag älskar din kofta asså haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0