Plugg

Kom hem precis efter att ha varit ute en sväng, behövde verkligen komma bort från allt pluggande.. Var även på träning en snabbis och det gick väll ganska bra, taggar som fan inför tävling om 2 veckor! Helt sjukt att tiden går så attans fort, känns som att jag precis var och tävlade i Ljungby och förlorade sten hårt.... Men i år tar vi igen det! 

Redan torsdag imorgon också, fattar inte att det går så fort!! Liksom om en vecka måste jag packa klart väskan och bege mig mot varmare klimat! Åhhh längtar!! Men vi ska inte drömma iväg för mycket.. Ska ta och plugga lite nu så att jag kan bli något i framtiden, haha. Puss på er! / Emelie




Kommentarer
Postat av: » a m y t a s

svar: omg självklart, shiiit vad glad jag blir, tack detsamma<3

2013-09-12 - 00:29:56
URL: http://amytas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0