Lill J

Var hos moster innan och hälsade på. Exakt som varenda gång klickar vi alltid hem massa småskit och lekte med lilla Jayden. Världens sötaste lilla pojk! 
Iallafall klickade jag hem bl.annat ett par nya träningstights som jag blev av med idag, ville ha ett par adidas klart haha.
Dras till mig till allt med adidas :(

Sen vart de massa småsaker nödvändiga saker! 
Är tillbaka nu efter en spontan bloggpaus pga ingen ork, ingen inspiration. Men nu är jag motiverad igen! Kan inte lova en super uppdatering tyvärr, men något kommer det alltid bli ;-)
På torsdag blir det hälsodag vilket verkar ganska kul! Nästa fredag blire p12 grejsimojs sigges med tjejligan på ca 10st tjejer haha. 
Ska byta om till pyjamas och tvätta bort mitt smink, köra en liten stretching för dagen och sedan sova. 
Japp vi hörSSSS
/bodil




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0