Hoppar på tåget igen

Kom hem från träningen för drygt en timma sen och det va så sjukt kul idag! Börjar gå in för det mer och mer, planerar inför lite tävlingar nu i höst/vinter och trot faktiskt det blir en hel del! Dock är det synd att jag tävlar i U15 eftersom att många tävlingar är för U13 osv. Men för att tävla mer måste man också träna mer... Fick mig till att göra 50 situps och omkring 20-30 knäböj med 20kgs stång över axlarna, så får väll hoppas att den motivationen håller i sig! Vill så gärna ha dröm kroppen och kunna prestera mitt bästa på tävlingar/träningarna. Så får väll ta tag i pappa och börja gymma mer, samt träna hårdare!! Åh så sjukt taggad för detta men så sjukt rädd för att jag inte ska lyckas!

Ska ta och plugga lite, göra lite knäböj och sån skit och sen hoppa in i duschen! Ha en bra kväll alla! / Emelie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0