Fit???

Ja, har äntligen bestämt mig. Jag och natha, asså jag och Nathalie som äter mat hela tiden ska börja gymma. Asså låter ju inte alls bra haha..
vill ha någon fritid, typ kunna göra någon nytta för hälsan ist för att sitta hemma och ligga i sängen framför tv som jag gör varje dag. Vill kunna komma hem från skolan och göra någonting. Vi gjorde vårt lilla schema sen har jag tvingat pappa att betala gymkortet så allt verka se bra ut. Åker till gekås med familia imorgon också så det blir väl nya grejer.
Aa ni,trofan att jag är fortfarande deprimerad för özil transfer haha :(

/Bodil


Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHA Bodil..it will get better<3333

2013-09-04 - 17:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0