Dom kommande 2 veckorna

Tänkte att det va lite roligt att skriva vad jag ska hitta på dimma två veckorna eftersom att jag kanske inte kommer kunna blogga så mycket. Så här får ni! 

Måndag
 
Gick i skolan till tio i tre och ska alldeles strax åka till gislaved och träna, måste även plugga lite ikväll.

Tisdag
Helt vanlig skoldag, måste göra hemkunskaps läxan med Bodil, packa och plugga det sista!

Onsdag
Skoldagen blir som vanligt tror jag, dock tror jag attack kommer ha vikarie på idrotten. Vilma sover här tills på torsdag så blir väll till att mysa med henne och packa klart det allra sista.

Torsdag
Har temadag i skolan, alltså slutar vi typ runt 2, går hem, gör i ordning allt och åker mot flygplatsen och sedan vid halv 7 åker flyget mot Turkiet!!!

Fredag-Onsdag
Ligger hela dagarna på stranden/vid polen, ska försöka shoppa lite och bli så brun som jag bara kan! Även äta en hel del mat! Kommer rulla hem till Sverige sen!

Torsdag
Då går flyget hemåt mot Sverige, kommer hem klockan 12(?) något sådant, så åker förbi McDonalds och sen raka vägen hem och sover.

Fredag
Går i skolan ... Kommer vara så jävla trött så att det inte ens är sant! På kvällen blir det att dra på sigges med mina tjejer, vetefan om det är roligt eller något, känns lite p12:igt men vi kör ändå liksom!

Lördag
Måste vakna as tidigt för ska iväg till Ljungby för att tävla. Kommer hem kanske vid 4-5 tiden så får se vad som hittas på!

Söndag
Blir en riktigt slappdag, ska sova ut och kolla på massa filmer och taggs inför skola! 

/ Emelie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0