3 favorit bloggar

Hej! Eftersom jag vart dålig på att blogga tänkte jag skrivà lite om mina favorit bloggar. 
 
 
 
 
 
 
 
1. l0ve.blogg.no

Det här är en 16 årig tjej från Norge. Har läst och följt hennes blogg i snart 2 år. Jag kan inte norska men om man sitter vid en dator så kan man översätta till svenska. Tipsar verkligen er att kika in på hennes blogg. Hon har en sjukt snygg stil med! 
 
2. shaymitchell.com
 
Shay från pll verkligen äääälskar jag. Hon är så sjukt snygg och har en fin stil med. Började läsa den i somras tror jag, det var då jag började kolla på serien. 
 
3. /imnext.se/victoriatornegren
 
Somsagt är det här en av mina favoriter, varför? Jo för att hon har så sjukt härlig stil + så har hon drömkroppen. Hon bloggar mycket om mode osv. Många outfit bilder. 
 
Hoppas ni tyckte om detta inlägget, kanske kommer tipsa er om fler bloggar. Det är bara att kommentera isf ;). 
Godnatt på er kära läsare!
 
/Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0