Vit

Vet ej om någon har märkt detta men jag är sjukt obsessed med vita kläder. De känns mer stilrent och mer... Mig? Haha de passar med nästan allting! Har 100vita jeans och ibland kan jag krascha allt och de blir lite för mycket vit.. Aja, white hihhi. Tog tag i klädhögen som hade kläder som behövdes att stryka. Strök också min favorit häst skjorta vilket jag aldrig gör men blev så himla ledsen när jag kollade på den och den såg helt tråk och grå ut.. Spola ner pengar i toan kändes som, haha iallafall efter strykningen då såg den fan ut som en ny igen. Borde kanske ta och stryka lite oftare...? När jag har tid haha. Har också bestämt vad jag ska ha på mig på avslutningen också, blir inget speciellt faktiskt, känns så onödigt men ändå lite "skuldkänslor för jag inte klädde mig lika fint som alla andra" kommer jag säkert få som varje år. Nja får la hitta en balande mellan " för fin " och "fin" hahahaha äsch, kände för mig att blogga om kläder som blir strykts haha, vi hörs/Bodil



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0