Rykten

Okej måste få ur mig deta någonstans och vet att ganska många läser våran blogg som är involverade i detta! Rykten finna ÖVERALLT, folk sprider dom hela tiden och jag är så jävla trött att varje dag få höra saker om mig själv och om vänner som inte ens gjort något. Så vi tar upp några av ryktena här! 

1. Jag har tydligen varit otrogen mot mitt ex och jag har tydligen varit en fitta mot den personen.
2. Jag håller tydligen redan på med någon ny och är där med en hora som förtjänar att dö. Även fast att jag är oskuld och inte håller på med någon. 
3. Jag går runt och snackar skit om folk och sprider rykten om mitt ex och vårat förhållande, även fast att det var jag som gjorde slut. 

Så ni ser ju själva hur det låter, jag är tydligen är fittig hora som ljuger om allt. Fattar inte vart detta samhället är påväg! Fattar inte hur folk kan gå runt och snackar skit och sprida rykten snabbare än folk hinner göra något annat! Så snälla! Om ni vill mig något eller om ni så gärna vill sprida rykten ta det med mig för istället! Sen kan vi snacka om vad som är sanningen och inte! / En förbannad Emelie 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0