Migrän och näsblod i mängder.

Migrän hela natten. I morse fick jag näsblod i fucking mängder. Har jättesvårt att få näsblod men fyfan. Blodsmak i munnen också. Har heller ingen aptit för mår bara illa.. Har suttit och kämpat med min gamla laptop för den behövs nu dom senaste dagarna. Ska förhoppningsvis fota imorgon för nya fräscha bilder behövs. Bloggen börjar bli så sjukt tråkig också. Behövs ju ändå lite bloggmatrial! Vi får se! 
Tog även en dusch innan för all svett som jag svettats under den jävla mardröms natten va fyfan inte alls trevlig, mår bara värre pga all vatten för någon konstig anledning. Får hoppas att jag mår bättre idag för vill verkligen bort från smålandsstenar ikväll. Jaaapp vi hörs
/Bodil




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0