Hemska grannar

Förfan till grannarna just nu, igårkväll, varje kväll(!!!) Dom ska fucking lyssna på musik varje kväll och de låter förjävligt. Musik från 1978???? Kommer fucking köra upp deras högtalarna i deras jävla analhål, fyfan. Varje fucking natt... Sen har dom hundar och visst hundar är söta men dom TAR ALDRIG UPP AVFÖRINGEN HUNDARNA LÄGGER UTANFÖR MIG. Asså what??! Äsch vill ba exploderaaaaaa på dom.. Imorgon ska jag fan till skolan, no matter what. Orka verkligen inte med migrän som hindrar mig, de är bara förjävligt. Har krånglat med massa bajs med skolans iPad, överföra bilder fram och tillbaks.. iCloud ska alltid fucka för mig, PIECE OF SHIT. Iallafall de ända positiva med dagen är la att jag har hållt mig vaken hela dagen, så förhoppningsvis ska jag kunna somna tidigt ikväll och vakna tidigt imorgon. Min hjärna har tagit lov förlängesen och vänt på dygnet totalt.. Sover bort dagarna och på natten sitter jag fan med mobilen och pissar på mig för jag är jävligt rädd för mörker.. I-landsproblem. Fan va jag längtar tills kusinerna kommer på lördag, födelsedagsbarnet❤️ Sen tidigt på julafton/tisdag åker vi till Borås och firar julen där. Får äntligen träffa min saknade Thaaaao!! Bosätter mig där i en vecka knappt och jag längtarrrrrrr!! 
Fick hem en blus(som är jävligt skrynklig förlåt hihi) från Nelly för någon vecka sen vilket jag har inte visat än. Ska förhoppningsvis ha den på avslutningen! Vi hörs hihi /Bodil



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0