Feelings of

Alla är så förbannat jävla falska nu för tiden, man kan verkligen inte lita på någon. Man kan inte ens gå ut genom dörren innan man blir huggen i ryggen. Människor man trodde man kunde lita på sviker än, människor som man delat 100-tals med hemligheter börjar snacka bakom ryggen och personer som inte vet ett skit om hur du mår snackar skit. Det är bara så jävla sjukt hur allt kunde bli såhär, hur folk kan säga saker och försöka trycka ner än när man redan ligger ner på marken. Fattar inte hur man orkar gång efter gång sägs dumma saker. Orkar inte mer, vill inte se någon eller hörs någon prata. Kommer aldrig kunna bli den personen jag var innan, den personen som litade på folk och som gärna delade med sig om hur man mådde. Man kommer alltid kunna lita på mig och det har man alltid kunnat! Men jag kommer aldrig kunna lita på någon igen, det kommer aldrig gå. För nu ligger jag längst ner på marken och bara ber att allt detta ska ta slut. Att något händer så att allt det som gör så jävla ont bara försvinner. För just nu så känner jag inget, jag bryr mig inte om något som inte betyder något och jag kan bara inte tänka. Så jävla ont gör det. / Emelie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0